مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش

شهدا با ایثار و از خودگذشتگی موجب اعتلای انقلاب اسلامی شدند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس تاریخ طلایی انقلاب است، گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی موجب اعتلای انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۵۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خمین با اشاره به وحدت و انسجام ملت ایران در طی این سال‌ها گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر یک فرصت برای تقدیر از ملت بزرگ ایران‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ایران اسلامی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی‌هایی را از خود برجای گذاشتند.

وی افزود: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان اهمیت بسیار زیادی دارد و خدا را شکر به برکت خون شهدا امروز توانسته‌ایم در برابر هجمه دشمنان بایستیم و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس تاریخ طلایی انقلاب است، تصریح کرد: دفاع مقدس نماد رشادت، فداکاری و ازخودگذشتگی است که توسط رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته شد و درس عبرتی برای جوانان شد.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: شایسته است در حال حاضر همانند دوران دفاع مقدس با الگوگیری از سیره اهل بیت و شهدا بتوانیم از موانعی که دشمنان انقلاب اسلامی بر سر راه کشور قرار می‌دهند عبور کرده و فشار اقتصادی آنان را نیز با کار جهادی خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار