مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع):

ایران اسلامی مقتدر درحال نزدیک شدن به قله است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه علیه السلام، در یادداشتی هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۴۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه جوادالائمه (علیه السلام) به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در یادداشتی اینگونه بیان می‌کند: 

۴۳ سال ایستادگی، مقاومت و سربلندی برای ملتی که شهادت دارد ولی اسارت ندارد، ۴۳ سال استقامت در برابر تمام قدرت‌های زر و زور و تزویر، ۴۳ سال پشت رهبری فرزانه که از سلاله پاک رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام حسین (علیه السلام) می‌باشد.

در حالی چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی مقتدر و با عزت به قله نزدیک می‌شود و به دستاوردهای فراوانی دست یافته است که در مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب غیر قابل قیاس می‌باشد.

علوم نوین و پیچیده دنیا را به همت جوانان کشف کرده‌ایم، فتنه‌ها و هجمه‌های سنگین، متنوع و ترکیبی دشمنان را با عنایت الهی و مدد اهل بیت و بصیرت مردم پشت سر گذاشته و میگذاریم، مرز مقاومت و دفاع را تا کنار شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار تداوم داده ایم، بزرگترین دشمن خود یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی را در دیوار مرزی خود به دام انداخته‌ایم و وحشت هر روز بیش از پیش درون سرزمین‌های آنان را فرا گرفته به‌ طوری که حتی به ۲۵ سال آینده هم امیدی ندارند.

رژیم بعثی عراق به هر دلیلی دوست ما شده‌اند و حاضر نیستند با دشمن ما همراهی کنند، تحریم‌های چند لایه سنگین را شکسته و بی‌اثر کرده‌ایم و همه و همه این برکات به واسطه گنجینه‌ای است که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس کشف کرده‌اند.

این جنگ یک گنج است و الان وظیفه سنگین نسل حاضر که وارثان این گنج بزرگ هستند انتقال آن به نسل‌های بعدیست که از این برکت بزرگ بهره‌مند شوند و به زودی با فریاد انا فتحنا لک فتحا مبینا پرچم این انقلاب با دستان رهبر عزیزمان به دست صاحب خود یعنی امام زمان عجل الله می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار