مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مطرح کرد:

تشکیل بیش از دو هزار و ۱۳۶ هیئت اندیشه ورز بسیج اقشاری در مازندران

ساری-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا از تشکیل بیش از دو هزار و ۱۳۶ هیئت اندیشه ورز بسیج اقشاری در سطح استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۳۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

تشکیل بیش از دو هزار و ۱۳۶ هیئت اندیشه ورز بسیج اقشاری در  مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه سرهنگ پاسدار سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با سرهنگ نوری مسئول بسیج اقشار سپاه کربلا امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد.

تشکیل بیش از دو هزار و ۱۳۶ هیئت اندیشه ورز بسیج اقشاری در  مازندران

سرهنگ شهرام نوری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا در این جسله با گرامیداشت یاد و نام شهدا با بیان اینکه ستاد تخصصی بسیج اقشار از سال ۱۳۹۹ شکل گرفت، گفت: این ستاد ۲۰ سازمان اقشاری متشکل از نخبگان و ۲۲ مجمع شهرستانی را تحت پوشش دارد که نظام مسائل را احصاء، اولویت بندی و کمک به رفع مشکلات را بر عهده دارند.

سرهنگ نوری از تشکیل بیش از دو هزار و ۱۳۶ هیئت اندیشه ورز بسیج اقشاری در سطح استان مازندران خبر داد و افزود: شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان، جهاد تبیین، عفاف و حجاب، شبکه ثامن و کمک‌های مومنانه از راهبرد‌های این ستاد به شمار می‌آید.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با تأکید بر هم افزایی اقشار بسیج تاکید کرد: تلاش داریم برای پیشبرد مأموریت‌ها حلقه وصل اثربخش باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار