پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی به مناسبت شهادت امام حسن عسگری علیه السلام

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در پیامی سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و در ادامه، آغاز امامت امام زمان را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۵۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در پیامی سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفته و در ادامه، آغاز امامت امام زمان را گرامی داشته، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) آغاز جوشش خون شیعه در غم غیبت است. این پیشوای مومنان بنیانگذار راهی بی کم و کاست برای راهنمایی تمام مسلمانان جهان در نبود فرزند بزرگوارش بود.
سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی، شهادت یازدهمین امام شیعیان جهان، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را به پیشگاه فرزند غائبشان، امام عصر حضرت مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به عاشقان آن حضرت تسلیت می‌گوید و آغاز امامت فرزند بزرگوارشان، امام مهدی (ع) را تبریک گفته و برای قلب آن حضرت سلامتی و شادی از درگاه ایزد متعال خواستار است.
امید است همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم و به حول و قوه پروردگار از یاران امام زمان (عج) محسوب شویم.
آرزومندم همه با استعانت از ذات پاک اهل بیت و ائمه اطهار(علیهم السلام)، در درک فیوضات الهی آن بزرگواران کوشا و موفق باشیم.

ارادتمند
جواد اسماعیل‌زاده
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی

ارسال نظرات
آخرین اخبار