استاندار مازندران:

دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند

استاندار مازندران گفت:بنا داریم ۲ مرکز بانوان و آقایان را در مازندران بنا کنیم و این سیاست قطعی است و دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۸۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، مدیران دستگاه هاي اجرايي و جمعي از خیرین استان در مرکز بازپروری ( کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد ) شهرستان بابل برگزار شد.

دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران،در این جلسه گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم و تاکید رئیس جمهور توجه به کاهش اعتیاد است که در مازندران در سه حوزه پیش بینی، پیشگیری و اقدام، پای کار بودیم.

وی افزود: کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران این مهم انجام و ماموریت‌ها مشخص و اقدامات در دست انجام است.

استاندار مازندران یادآور شد: مرکز بازپروری بابل با توافق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشدر، مقرر شد، زمین را استان مازندران تهیه و پشتیبانی‌ها توسط کشور انجام شود و اجرای عملیات مرکز برای ساخت، نگهداری و درمان با سپاه کربلای مازندران است.

حسینی پور گفت: با اقدام جهادی و انقلابی در فرصت حدود هشت ماهه این مرکز را ایجاد و امیدواریم با هدف در نظر گرفته شده، شاهد مازندران عاری از اعتیاد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم ۲ مرکز بانوان و آقایان را در مازندران بنا کنیم و این سیاست قطعی است و دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار