فرمانده سپاه ناحیه خرمدره:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ محور برنامه های هفته دفاع مقدس است

زنجان - فرمانده سپاه ناحیه خرمدره ازبرگزاری بیش از 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ محور برنامه های هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۸۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ محور برنامه های هفته دفاع مقدس است

سرهنگ محمد حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور فداکاری های فرزندان این مرز و بوم است که می تواند به عنوان الگویی غنی برای مجاهدت، بالندگی و توسعه ایران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه جنگ دشمن علیه نظام و ملت ایران تغییر یافته، گفت: طی یک سال گذشته دشمن تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور گرفت و فتنه های زیادی را برنامه ریزی و اجرا کرد اما با لطف خدا و آگاهی مردم به اهداف شوم خود نرسید و بر این اساس تبیین و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی محور اصلی برنامه ها در هفته مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره تصریح کرد: از جمله برنامه های این هفته در شهرستان خرمدره می توان به برگزاری یادواره های شهدای محله محور، برگزاری برنامه ورزشی و مسابقات قهرمانی، اردوهای جهادی و برپایی برنامه های روشنگری تبیین دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس با هدف بصیرت افزایی نسل جوان و شناخت ارزشهای دفاع مقدس اشاره کرد.

سلیمی گفت: در این هفته همچنین برنامه های عطر افشانی مزار پاک شهیدان، دیدار با خانواده های محترم شهدا، کلاس های پیشگیری از طلاق ،توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر ، زنگ مقاومت و برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح شهروپایگاههای بسیج خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نیازمند حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل امروز هستیم، گفت: ما در جنگ تحمیلی با رهبری امام راحل(ره)، حضور پرشور مردم و ابتکار فرماندهان و رزمندگان اسلام به پیروزی کامل رسیدم، ایران اسلامی با نگاه به ارزش‌های دفاع مقدس در طول این سال‌ها همواره در برابر انواع تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرده و از دل فشارها، فرصت ساخته‌است به نحوی که امروز توطئه دشمنان در همه عرصه‌ها محکوم به شکست است و ایران اسلامی با اقتدار در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان  خرمدره  گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 200 عنوان برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برگزار می‌شود

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار