مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری ملت ایران بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که سالیان طولانی کشورشان زیر سلطه رژیم ستمشاهی بود.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۸۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

حجت‌الاسلام قاسم طاهریان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در ‌گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراهان؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که سالیان طولانی کشورشان زیر سلطه رژیم ستمشاهی بود.

وی افزود: مردم دلیر بار دیگر با اعتماد به نفس و ایمان به خدا، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دین‌شان، جامعه‌ای خود شکوفا داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در ادامه با تاکید بر این نکته دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی بود که در هیچ کجای دنیا به مانند آن وجود ندارد؛ گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ ارزشی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داده است.

حجت‌الاسلام طاهریان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد، افزود: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد. اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی‌مهری‌های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد. یک باره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.
وی تصریح کرد: امروز هم نوعی دفاع مقدس است؛ دشمنان همچنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت اسلامی و الهی را به زمین بزنند. جوانان ما همچون دفاع مقدس در مقابل جنگ همه جانبه استکبار ایستادگی می‌کنند و به خودکفایی در کشور می‌رسند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید و هر جامعه‌ای که به فکر شکوفایی نباشد به سر فرود آوردن و وابستگی تن خواهد داد. ما امروز باید تلاش کنیم در همه عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و برای ظهور آمادگی لازم را بدست آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار