خبرهای داغ:

تجدید میثاق سربازان ناحیه خرمشهر با شهدای گمنام شلمچه در هفته دفاع مقدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از برگزاری تجدید میثاق سربازان این ناحیه با شهدای گمنام یادمان شلمچه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد‌.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۷۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه خرمشهر، حجت الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت این هفته افزود: این شهدای گمنام بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از وطن، ررای حفظ آب و خاک، برای مخافظت از آسایش زنان و مردان و دختران مملکت خودشون مظلومانه جان خود شیرین خود را تقدیم نمودند.

 

 

موسوی در ادامه افزود: سربازان عزیز این امنیتی که ما داریم مدیون فداکاری شهدای ۸ سال دفاع مقدس است، اینکه انقلاب اسلامی در قلب بحران های عالم اینگونه مقتدر ایستاده به خاطر سخت کوشی، تلاش و امید به امدادهای غیبی پروردگار بوده که جوانان هم سن و سال شما در دوران جنگ ۸ ساله از خودشون بروز دادند.

 

مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت؛ ما از مشکلات نباید نامید بشویم و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار سلتم الله علیهم و توسل به روح بلند شهداء با مشکلات و سختی ها روبرو شویم و نترسیم، چرا که بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه!

 

ایشان ادامه داد: شما سربازان در اول راه هستید از نعمت جوانی برخوردار هستید، باید با تلاش و حوصله وظایف خود را انجام دهید، وبدانید با این شیوه راه شهدا را و نام شهداء را می توانید ادامه بدهید.

 

حجت‌الاسلام موسوی در پایان از سربازان تقدیر کرد و ضمن تبریک هفته دفاع مقدس آرزوی موفقیت روز افزون برای جوانان عزیز و خانواده آنها نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار