مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سلطانیه:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر جوانان ضروری است

زنجان - مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سلطانیه با تأکید بر تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای همه به ویژه جوانان،گفت: امروز جوان‌های عزیز باید بدانند این امنیت و آرامش مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۴۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر جوانان ضروری است

حجت الاسلام محسن فتحی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس،اظهار داشت: يکي از توطئه‌هاي بزرگ دشمنان اسلام عليه مردم ايران تحمیل جنگ هشت ساله بود که با تحریک صدام سعی برآن داشتند انقلاب نوپای اسلامي را از پاي درآورند در حالی که این نظام حکومت الهی بود و خداوند همراه ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه صدام مدعی بود در عرض چند روز تهران را فتح خواهد کرد جنگ عليه ايران را آغاز کرد،گفت:پس از هشت سال از مقاومت ملت ايران و خسارات بي‌شمار به رژيم بعثي عراق با شکست مفتضحانه‌اي مواجه شد و در واقع نه تنها صدام بلکه تقریبا تمام کشورهای قدرتمند جهان که در این جنگ همراه و هم پیمان صدام بودند مغلوب رشادت های سرداران و سربازان رشید اسلام به رهبری امام مستضعفان امام خمینی (ره) شدند.

حجت الاسلام فتحی افزود:اگرچه با شروع این جنگ نابرابر خسارت های زیادی به ایران عزیز وارد شد و چند ده هزار نفر از بهترین جوانان و پاک ترین انسان ها در خون خود غلطیدند ولی در عین حال دستاورد های زیادی نیز به همراه داشت.

این مسئول با بیان اینکه یکی از دستاوردها مهم جنگ مقاومت رزمندگان اسلام بود که حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند،ادامه داد: تربیت نیروهای جهادی و انقلابی نیز از دیگر دستاوردهای این جنگ بود.

مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سلطانیه گفت:این پیروزی بزرگ تنها به واسطه اتحاد تمام اقشار حول محور کلمه الله بود بلکه کارگر، کارمند، پزشک، نانوا، زن، مرد، پير، جوان و بازاري و همه و همه در يک صف قرار گرفتند و به کمک هم و با تلفیق توانایی ها به این مهم دست یافتند و رمز پیروزی در اینده هم همین اتحاد و همبستگی زیر پرچم اسلام و سایه ولایت است.

حجت الاسلام فتحی در پایان با تأکید بر تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای همه به ویژه جوانان،گفت: امروز جوان‌های عزیز باید بدانند این امنیت و آرامش مرهون خون شهداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار