فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع):

دعوای ما بر سر خاک نیست، بر سر حق و باطل است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع)، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیش از خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه، در مصلی امام خمینی(ره) ماهدشت سخنرانی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۹۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احسان جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اولین روز هفته دفاع مقدس در ماهدشت، اظهار داشت: امامت و رهبری امام خمینی (ره) به عنوان نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه و رهبری آن حضرت بر مردم و مملکت و یکپارچه کردن ملت و امت اسلامی و همچنین فراخواندن آن‌ها به مبارزه علیه کفر و نفاق که مقام معظم رهبری روز گذشته بیاناتی را در این باب بیان کردند، قابل توجه است و همچنین در بحث خود سازی، توکل و توسل رزمندگان اسلام به درگاه احدیت ائمه اطهار علیه السلام بود که این موضوع خود یک شاخصه بسیار مهمی است.

دعوای ما بر سر خاک نیست، دعوای ما بر سر حق و باطل است

وی افزود: نشانه های مردمی که ولایت مدار هستند، همین توکل و توسل به پیشگاه ائمه اطهار علیه السلام است.

جعفری بیان کرد: یادآوری شناخت شاخصه های دفاع مقدس به اذهان نسل های بعدی از الویت های انقلاب اسلامی است، حتما ما نیاز داریم که هویت خودمان را که دفاع مقدس است که مسیر این انقلاب را روشن کرده، فراموش نکنیم.

وی گفت: دعوای ما بر سر خاک نیست، دعوای حق و باطل است، دعوای ما با کسانی است که از پرچم کفر دفاع می‌کنند، این مدل انقلاب اسلامی و مبارزه حق و باطل است.

جعفری تصریح کرد: امروز هم ما به این مبارزه نیازمندیم و باید مثل رزمندگان از ولی فقیه خود حرف شنوی داشته باشیم و ولایت مدار باشیم تا ان شاالله پیروزی نهایی حق بر باطل حاصل شود.

احسان جعفری خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که ما در جنگ شناختی می‌توانیم، از آن بهره ببریم و جوانان مان را در مقابل هجوم بی امان دشمن ایمن کنیم، همین گنجینه دفاع مقدس است، هم در معنویت و هم در مدیریت منابع حرف برای گفتن دارد و میتواند، ما را هدایت کند.

خبرنگار افتخاری بسیج: مهشید ذوالفقاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار