فرمانده سپاه استان البرز:

دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرزوبوم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرزوبوم عنوان کرد.متن کامل پیام به شرح زیر است:

بی‌شک دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است، دفاع مقدس یادآور خاطرات جوانمردان پاکدامن و غیوری است که شیران روز و زاهدان شب بودند؛ خاطره انسان‌های بزرگ، کم‌نظیر و کم‌ادعایی است که کمر به دفاع از ارزش‌های این نظام و انقلاب بسته‌اند.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرزوبوم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس ما به همگان ثابت کرد که برای بقا در نظام فعلی جهان باید استوار و قوی بود چرا که قدرت‌های ضعیف یا باید تسلیم شوند و یا محکوم به فنا هستند.

امروزه که قدرت و اقتدار ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان به همگان ثابت شده است، بی‌شک این ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه‌ی علمی امروز کشور در همه‌ی بخش‌ها مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند.

تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته‌ی شکوهمند دفاع مقدس نیز، مانند هرسال تقارنی بس خجسته و نیکوست و یادآور می‌شود که پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر دانشگاه تکلیف امروز ماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، دفاع جانانه و دفاع از حریم و حرم کشور عزیز ایران را تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت شریف ایران اسلامی را در پاسداری و ادامه‌ی مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از درگاه خداوند متعال خواستارم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار