به مناسبت هفته دفاع مقدس:

مسابقات فوتسال «جام شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی» در ایجرود برگزار شد

زنجان _ مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ایجرود گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات فوتسال «جام شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی» با حضور ۱۰ تیم در شهرستان ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۷۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مسابقات فوتسال «جام شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایجرود برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم در دو رده نونهالان و نوجوانان از منتخبین محله‌ها و روستا‌ها برگزار و تیم‌ها به رقابت پرداختند و در نهایت از هر گروه یک تیم به عنوان تیم اول معرفی شد.

وی هدف از نام‌گذاری این مسابقات به نام سردار شهید سهراب اسماعیلی را رشادت‌ها و مجاهدت‌های این جنگ در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:این شهید بزرگوار از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و نیز از ورزشکاران موفق و به نام استان می‌باشد.

حاتمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است، خاطرنشان کرد: معظم له به تحصیل، تهذیب، ورزش جوانان تاکید بسیار دارند.‌ای مسئول تصریح کرد:ایجاد الگو‌های مناسب ورزشی در بین بسیجیان و ایجاد انگیزه و رقابت سالم در مسابقات و عرصه‌های ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار