نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله

امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون رزمندگان هشت سال دفاع هستیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: قرآن همچنان وسیله روشنگری و حرکت انسان ها است و آموزه های قرآن کریم برای جوامع بشری هرگز نمی سوزد و آتش فتنه ها توهین حقیقت را از بین نخواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان فراهان در مسجد جامع شهر خنجین با اشاره به دفاع از ساحت قرآن کریم توسط رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: قرآن همچنان وسیله روشنگری و حرکت انسان‌ها است و آموزه‌های این کتاب آسمانی برای جوامع بشری هرگز نمی‌سوزد و آتش فتنه‌ توهین، حقیقت را از بین نخواهد بود.

وی در ادامه به جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و ملت ایران این جانفشانی و از خودگذشتگی‌ها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح الله گفت: دشمنان سال‌ها تلاش کردند با راه‌اندازی فتنه‌ها و ایجاد آشوب انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما با هوشیاری سربازان امام زمان (عج) فتنه‌های ترکیبی دشمنان خنثی سازی شده و به برکت این هوشیاری و ایستادگی عقبه دشمنان در حال فروریختن است.

گفتنی است در این مراسم از ۵ خانواده معظم شهدای روحانی و خانواده شهید مدافع وطن شهید بیژنی‌زیبا نیز تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار