خبرهای داغ:
با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفی سپاه داراب برگزار شد:

توزیع ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب

آیین توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ذکریا آموزگار فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان داراب گفت : آیین توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفی با ارزش بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برگزار شد.

خلیل اقتصادی فرماندار داراب هم در این مراسم گفت : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در شهرستان آغاز شد.

 اقتصادی بیان کرد: کمک به محرومین و دانش آموزان بی‌بضاعت سنت حسنه‌ای است که همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید توسط خیرین انجام می‌شود و این از ویژگی‌های جامعه دینی و ولایی است.

وی افزود: کمک‌های مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان باید با قدرت، قوت و حفظ کرامت جامعه‌ی هدف در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.

فرماندار داراب بیان کرد: ضمن تشکر از تلاشهای کمیته امداد، خواستار هم افزایی بیشتر خیرین و دیگر اقشار در جهت مشارکت در تهیه لوازم ‌التحریر دانش آموزان نیازمند شد و کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی و آینده سازان کشور هستند و باید با درک صحیح جایگاهشان، زمینه پیشرفت و رشد آن‌ها را مهیا کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر را حدود 350 هزار تومان است، افزود: این اقلام با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه، که با توجه به مقطع تحصیلی با بسته‌ بندی مناسب به دانش آموزان نیازمند تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار