بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اسلامشهر اجرا می شود

جانشین فرمانده سپاه اسلامشهر در نشست خبری هفته دفاع مقدس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت این ناحیه و ادارات شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر،   بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست خبری با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل جعفری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر با خبرنگاران برگزار شد.  در ابتدای این نشست جعفری   با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) به اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: دوران دفاع مقدس، یکی از افتخارات بسیار مهم و بزرگ مردم، در کل تاریخ ایران اسلامی است.

  جعفری اظهار داشت : علی‌رغم تحمل سختی و مشکلات و تقدیم شهدای زیاد، اما جنگ موجب اعتماد به نفس و دستاوردهای بزرگ  سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر انقلاب شد.

  وی افزود: باید با کمک رسانه‌ها ضمن هوشیاری و فاصله گرفتن از عناصر دشمن به انسجام هرچه بیشتر دست یافت.

 جعفری در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و ادارات شهرستان برگزار می شود.

 جانشین فرمانده سپاه اسلامشهر در تشریح بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از برنامه‌های هفته دفاع مقدس می توان به برنامه با این ستاره ها و غبار روبی مزار شهدا ،پیاده روی خانوادگی، میقات با صالحین، رزمایش دیدار ۴۰۰خانواده شهید ، اردوهای جهادی پزشکی، زنگ ایثار مدارس و مراسم آبروی محله، برنامه شبی با یاران و دعوت  ۲۰۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران شهرستان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ....، اشاره کرد و ان شاءالله هفته دفاع مقدس پرشکوهی را برگزار خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار