معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع):

چرایی دفاع مقدس در جامعه گفتمان‌سازی شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه به اذعان نظریه پردازان، دفاع مقدس سنگین‌ترین جنگ قرن بیستم بود گفت: چرایی دفاع مقدس باید در جامعه تبیین و گفتمان‌سازی شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

چرایی دفاع مقدس در جامعه گفتمان‌سازی شود

جهانبخش عطایی در گفتگو با بسیج، به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ایثارگران اشاره کرد و گفت: امروز تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و پاسخ به شبهات دفاع مقدس از اولویت‌های کار رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان نباید مورد غفلت واقع شود گفت: چرایی دفاع مقدس باید در جامعه تبیین و گفتمان‌سازی شود.

عطایی نقش جوانان در فتح سنگرهای پیشرو را متذکر شد و گفت: فتح خرمشهرها برعهده جوانان گام دوم انقلاب اسلامی است به همین خاطر باید زمینه‌های حضور همه جانبه و آگانه جوانان در جامعه بیش از پیش فراهم شود.

وی خواستار محوردهی و تولید محتوای فاخر به رسانه‌ها شد و گفت: تولید محتوای فاخر، مؤثر و هنرمندانه باید اولویت رسانه‌ها در جنگ نرم باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: باید هنرمندانه به موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وارد شویم تا با جهاد تبیین افتخارات دوران دفاع مقدس را تداوم دهیم.

وی به شعار هفته دفاع مقدس سالجاری اشاره کرد و گفت: شعار ما متحدیم همچون سایر شعارهای هفته دفاع مقدس برگرفته از ریشه‌های دفاع مقدس است.

عطایی با بیان اینکه شعارهای هفته دفاع مقدس همگی عملیاتی هستند گفت: تبیین کارهای انجام گرفته در حوزه ایثار و شهادت، رسالت رسانه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: جنگ ایران و عراق تنها جنگ با رژیم بعث نبود بلکه در پشت خط، جبهه‌ای به گستردگی استکبار جهانی قرار داشت بطوریکه از دفاع مقدس ما به عنوان پرهزینه‌ترین جنگ و سنگین‌ترین جنگ قرن بیستم نام برده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار