درخشش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران در ششمین اشکواره ملی حسینی

ساری- اختتامیه ششمین اشکواره ملی حسینی در بخش رسانه که با شرکت ۱۶ استان کشور برگزار شد، علی ابراهیمی گتابی در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه نخست را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۵۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،برگزیدگان ششمین همایش و اشکواره ملی فرهنگی، هنری حسینی آمل سه شنبه شب با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری معرفی شدند.

در بخش رسانه ششمین اشکواره ملی حسینی اصحاب رسانه از ۱۶ استان کشور آثار فاخر خود را در سه بخش سرمقاله و یادداشت، گزارش و مصاحبه ارسال کردند که در پایان به رتبه های برتر تندیس اشکواره، لوح سپاس و هدایای نقدی اختصاص یافت.

محبوبه فرامرزی از استان خراسان رضوی در بخش گزارش حائز رتبه برتر شد، فائزه قره پور از استان آذربایجان شرقی رتبه دوم را از آن خود کرد و عاطفه اسماعیل منش از استان خوزستان به مقام سوم دست یافت.

در بخش مصاحبه و گفتگو هیأت داوران اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند همچنین سمیه مصور از استان اصفهان به جایگاه دوم دست یافت و امید حسینی نژاد منتظری از استان خراسان رضوی حائز رتبه سوم شد.

علی ابراهیمی گتابی از استان مازندران در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه نخست را از آن خود کرد، غلامرضا بنی اسدی از استان خراسان رضوی حائز رتبه دوم شده و رقیه توسلی از استان مازندران جایگاه سوم را از آن خود کرد.

درخشش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران در ششمین اشکواره ملی حسینی

درخشش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران در ششمین اشکواره ملی حسینی

دبیر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در حاشیه این رویداد مهم اظهار کرد: با انتشار فراخوان آغاز فعالیت اشکواره حسینی هنرمندان تا ۳۱ مرداد امسال آثار خود را با دبیرخانه ارسال کردند اما با توجه به استقبال پرشور اصحاب رسانه و خبر این زمان به مدت ۱۰ روز تمدید شد تا در پایان تعداد ۴۶۳ اثر از خبرنگاران و هنرمندان ۱۶ استان کشور به دبیرخانه اشکواره ملی حسینی ارسال شود.

قربانعلی مسافر افزود: آثار از استان هایی نظیر مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، گیلان، فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، زنجان و دیگر استان‌ها به بخش داوری راه یافتند که پس از استان مازندران بیشترین آثار ارسالی از استان خراسان رضوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به اشکواره حسینی از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و این مهم کار داوران را برای هیأت داوری سخت کرد، تصریح کرد: پس از پایان مرحله اول داوری، تعداد ۱۶۵ اثر از بین ۴۶۳ اثر ارسالی به مرحله نهایی راه یافتند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

مسافر با اعلام برگزاری ادوار گذشته اشکواره حسینی به صورت استانی، منطقه ای و فرا منطقه ای، گفت: هم اکنون این رویداد بزرگ نخستین تجربه در گستره ملی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها