2700 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از اجرای 2 هزار و 700 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب 43 عنوان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۸۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 29 شهریور در نشست خبری که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه برگزار شد، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس 2 هزار و 700 برنامه در قالب 43 عنوان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی رژه نیروهای مسلح، دیدار سراسری پیشکسوتان با مقام معظم رهبری به صورت تصویری، رزمایش سراسری رهروان شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران همچنین جانبازان، عطرافشانی مزار شهداء، برپایی 100 یادواره شهدا، روایت‌گری راویان فتح در یادمان شهدا و مدارس و مساجد، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اهداء جهیزیه به نوعروسان، برپایی مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، برپایی نشست‌های بصیرتی و تبیینی را مورد اشاره قرار داد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه‌های امسال با شعار «ما متحدیم» اجرا می‌شود، گفت: این موضوع یک واقعیت بوده و در سراسر کشورمان وحدت و همدلی موج می‌‌زند به طوری که امنیت کنونی در سایه این همدلی به دست آمده است.

سردار رجبی گفت: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به ویژه بلافاصله بعد از خاتمه هشت سال دفاع مقدس، مباحث فرهنگی، سازندگی و عمران در اولویت قرار گرفت، دشمنان به دنبال برخی شبهه‌ها پیرامون جنگ تحمیلی بودند حال آنکه موضع ایران در جنگ دفاعی بود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه تجاوز آشکار به خاک ایران صورت گرفته بود و بایستی مقابل متجاوزان می‌ایستادیم، همچنین در چند جبهه دیگر نیز با ضدانقلاب روبه‌رو بودیم که مقابل دست‌اندازی آنها نیز باید مقاومت می‌کردیم و از حریم کشورمان دفاع می‌کردیم، که این مهم با کمک مردم و دفاع همه‌جانبه صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار