مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات المپیاد قهرمانی کاراته در زنجان

زنجان _ مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری مسابقات المپیاد قهرمانی کاراته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

برگزاری مسابقات المپیاد قهرمانی کاراته در زنجان

مهناز بیگ زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات المپیاد قهرمانی رشته کاراته ویژه خواهران بسیجی در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی و قهرمانی دانست و گفت: ارتقاء سلامت روحی و روانی و جسمانی، ترویج و تعمیق تفکر بسیجی، ایجاد بستر مناسب برای حضور ورزشکاران بسیجی در مسابقات قهرمانی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات نیز محسوب می‌شود.

بیگ زاده از برگزاری جشنواره بومی و محلی و مسابقات قهرمانی و آمادگی جسمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از شهرستان‌های تابعه در مسابقات حضور دارند، گفت:نفرات برتر شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و نفرات برتر مرحله استانی به مسابقات کشوری در هفته تربیت بدنی اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار