خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار؛

اجرای طرح «جهش قرآنی»

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در چهل و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از اجرای طرح جهش قرآنی و اقدامات خوبی که در این بخش صورت گرفته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تبریک فرا رسیدن ربیع الاول، رخدادهای این ماه را موجب رقم خوردن فصل جدیدی در اسلام عنوان کرد.

 

او در چهل دومین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم برادران شاغل در سپاه حضرت ولیعصر (عج) افزود: امسال نیز دوره دیگری از مسابقات قرآنی برگزار شد که در حوزه‌های حفظ، ترتیل، مفاهیم و غیره است.

 

حجت الاسلام رستگار تعداد افراد شرکت کننده در این دوره مسابقات را ۱۸۰ نفر دانست سپس بیان کرد: پارسال نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت پذیرفت که به عنوان رتبه اول قرآنی در بین سپاه کشور شناخته شدیم.

 

وی با تشکر از فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به دلیل پشتیبانی از برگزاری این مسابقات اظهار داشت: طرح ابتکاری نیز با عنوان «جهش قرآنی» در نظر گرفته شده که هر شخص با حفظ یک جزء از قرآن، یک میلیون تومان جایزه و امتیاز استخدام برای جذب در سپاه را کسب می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار