جالب ترین نوع سرقت در یاسوج / تقاضای رسیدگی فوری موضوع از سوی مراجع انتظامی و قضایی

سارقان در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به تازگی شگردهای جالبی را به کار می برند و شهروندان باید مواظب باشند.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۵۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

جالب ترین نوع سرقت در یاسوج / تقاضای رسیدگی فوری موضوع از سوی مراجع انتظامی و قضایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در روزهای گذشته پشت چراغ قرمز یکی از خیابان های شهر یاسوج و در روز روشن از یکدستگاه خودروی سواری سرقتی صورت گرفته است که در نوع خود جالب توجه است.

راننده این خودروی سواری که در یکی از باربری های شهر یاسوج کار می کند ماجرا را اینگونه تعریف می کند و می گوید: روزانه بسته های مختلفی شامل انواع کالاها و دیگر اقلام سفارشی مردم که از استان های مختلف کشور به شهر یاسوج ارسال می شود توسط من و همکارانم که در شرکت باربری مشغول به فعالیت هستیم به دست مشتریان می رسد.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر سه گونی کالای سفارش داده شده جهت تحویل به مشتریان را در صندوق عقب ماشین جاسازی کردم و حوالی ساعت ۱۷ عصر از بلوار قرنی به سمت مرکز شهر در حرکت بودم که با مشاهده علامت چراغ قرمز راهنمایی میدان انقلاب متوقف شدم.

وی افزود: در همین حال یک نفر به سرعت از یک خودروی سواری (سمند یا پژو) پیاده و یکی از گونی ها که حاوی کالاهای مشتری بود را به سرقت برد و متواری شد.

این راننده باربری می گوید: در طول سالها فعالیت در شرکت باربری این اولین بار است که در روز روشن و پشت چراغ قرمز کالاهای امانت مردم را اینگونه در یاسوج به سرقت می برند.

وی از نیروهای انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خواست کرد که به این موضوع رسیدگی فوری داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در شهر یاسوج نباشیم. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار