خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

اربعین حسینی بزرگ ترین رسانه زنده دنیا برای احیاء پیام عاشوراست

اربعین حسینی بزرگ ترین رسانه زنده دنیا برای احیاء پیام عاشوراست
راهپیمایی اربعین حسینی مهم ترین منبع قدرت نرم مکتب تشییع به حساب می آید که بیش از 22 میلیون نفر در کربلای معلی با هدف رسیدن به ثواب و تعالی روحی و معنوی در اجتماع میلیونی با میلت های مختلف حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع پایوران و سربازان ناحیه بوئین زهرا، به نقش اربعین حسینی در تداوم قیام عاشوراء اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یک زیارت الهی محسوب می شود و فراتر از یک مراسم ساده مذهبی و عزاداری است. پیاده روی اربعین حسینی در حقیقت حرکتی سیاسی – الهی در راستای تداوم قیام عاشوراء است و اربعین حسینی بزرگ ترین رزمایش فرهنگی و بزرگ منبع قدرت نرم مکتب تشیع است در سرتاسر جهان است.

وی در ادامه افزود: راهپیمایی اربعین حسینی مهم ترین منبع قدرت نرم مکتب تشییع به حساب می آید که بیش از 22 میلیون نفر در کربلای معلی با هدف رسیدن به ثواب و تعالی روحی و معنوی در اجتماع میلیونی با میلت های مختلف حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پنجی، اربعین حسینی را بزرگ ترین رسانه زنده برای احیاء پیام عاشوراء دانست و گفت: مهم ترین هدف دشمن در جنگ شناختی، تحریف واقعیت ها و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است. دشمن با تحریف وقایع دنبال این بود که فلسفه قیام عاشوراء و اربعین حسینی را کم رنگ کند، اما حضور میلیونی زائرین در پیاده روی اربعین حسینی به عنوان نماد قدرت نرم مکتب تشییع و جلوگاه اقتدار و عظمت جهان اسلام نشان داد که اربعین حسینی نماد پیروزی جبهه حق در جنگ شناختی دشمن است و بزرگ ترین رسانه زنده برای احیاء پیام عاشوراء و علیرغم آماج تبلیغات گسترده دشمنان مکتب اسلام، هر سال باید باشکوه تر و پرشور تر برگزار شود.   

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به پیام سیاسی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: فلسفه فرهنگ عاشوراء، فرهنگ مقاومت و ایستادگی و عدم سازش در برابر مستکبران و ظالمان بود و امروز پیاده روی اربعین به عنوان نماد شیعیان برای بازآفرینی و تداوم فرهنگ عاشوراء است و حضور میلیون ها نفر در مرکز ثقل جهان تشیع در کربلای معلی در حقیقت بزرگ ترین اجتماع مذهبی، انسانی و سیاسی در جهان شمرده می شود و باید این اجتماع عظیم را به عنوان الگو همبستگی و همزیستی تمامی فرهنگ های جهان اسلام پویاتر و زنده تر نگه داشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار