با روحیه جهادی و انگیزه بالای بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه با روحیه جهادی و انگیزه بالای بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد گفت: با کار جهادی و شبانه روزی فعل توانستن را صرف کردیم و با نگاه تحولی و هوشمند توانستیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۰۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

با روحیه جهادی و انگیزه بالای بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حمید رضا الله بداشتی در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که در سالن ولایت سپاه استان با حضور مسئولان سپاه استان و مدیران کل ادارات و کارخانجات برگزار شد اظهار داشت: با روحیه جهادی، توان و انگیزه بالای بسیجی و مدیران متعهد می‌توان مشکلات را حل کرد.


وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست و در یک جنگ ترکیبی، در تمام عرصه از جمله اقتصاد را مورد هدف قرار داد تا ما را زمین گیر کند و تلاش کرد کارگران را به میدان بیاورد، اما کارگران نشان دادند که با وجود مشکلات معیشتی راضی نخواهند بود که از ارزش‌های خود دست بردارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: نگاه اسلام به کار و کارگر نگاه تقدسی است و امامین انقلاب اسلامی کارگران را به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سیستماتیک یکی از اهداف ما است گفت: متاسفانه در گذشته برخی اقدامات باعث شد تلنباری از تورم داشته باشیم و دولت سیزدهم توانست با کار جهادی بدهی‌ها را صاف کرده و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد.

بداشتی بیان کرد: علت بی‌اثر شدن تحریم دشمنان این است که مدیران متعهد با کار جهادی و شبانه روزی پای کار انقلاب هستند و با تمام توان در پیشبرد اقتصاد تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان وضعیت بهره‌وری قابل قبول است و توجه به کارگر در رشد تولید یکی از الزامات هست، با توجه به اینکه میانگین هزینه کارگر در کل قیمت تمام شده محصول ۷ درصد بوده و ۹۳ درصد را می‌توان با مدیریت منابع کنترل کرد  با توجه به این موارد تضیع شدن حق برخی کارگران و یا عقب افتادن حقوق کارگران قابل قبول نیست.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور افزود: توجه به معیشت کارگر در بهره‌وری و افزایش تولید بسیار مهم است و کارگران باید سهم عادلانه از کار ببرند.

وی بیان کرد: با کار جهادی و شبانه روزی فعل توانستن را صرف کردیم و به همه ابعاد کار نگاه تحولی هوشمند شد و توانستیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم و ما بر خود تکلیف می‌دانیم که بتوانیم رسالت انقلابی و مسئولیت جهادی خود را انجام دهیم.

ارسال نظرات