مدیرکل نوسازی مدارس زنجان خبر داد

توزیع تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی به مناطق و نواحی 14گانه آموزش و پرورش استان

زنجان-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی وهنرستانی، ذیل طرح مهر 1402 به مناطق و نواحی 14گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

توزیع تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی به مناطق و نواحی 14گانه آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حمیدرضا اسلامی در جمع خبرنگاران از توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی وهنرستانی، ذیل طرح مهر ۱۴۰۲ به مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.

وی گفت:این تجهیزات که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است، در بین مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، توزیع میشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح مهر ۱۴۰۲ تجهیزاتی از قبیل کامپیوتر، لپ تاپ، میز و نیمکت، تخته و ...؛ تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش، اره و... و همچنین تجهیزات ورزشی شامل میز تنیس، فوتبال دستی، راکت و ... بین مدارس توزیع خواهند شد.

اسلامی در پایان با بیان این که تا مهرماه سال جاری حداقل ۱۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان سال برای تحویل ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده است که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار