خون شهدا عامل قدرت ایران در جهان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: خون شهدایی همچون شهیدان باهنر و شهید بهشتی و سایر شهدا درخت انقلاب را تنومند کرده و امروز نظام جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند درهمه زمینه‌ها در جهان است.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۹۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در استان کردستان در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب تا امروز ایران اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه علاوه براینکه دشمن در سال ۵۹ به صورت ویژه و با تمام قدرت و با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی ابرقدرت‌های دنیا جنگی تمام‌عیار را علیه ملت ما آغاز کرد، گفت: در ۷ تیرماه ۱۳۶۰ با انفجار دفتر نخست وزیری و به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش به زعم خود انقلاب ما را از بین برده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: آنچه تا امروز باعث شده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پیش برود و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند خون پاک شهیدانی است که این شجره طیبه را آبیاری کرده است.

وی افزود: ملت ایران در طول ۸ سال جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب و این نظام مقدس با کمترین امکانات و ناچیزترین امکانات اولیه نظامی در برابر دشمنانی که از کشور‌های متعدد جهان حمایت می‌شدند ایستاد و طعم تلخ شکست را به آنان چشاند.

به گفته رشیدی‌پور، در شرایطی در برابر دشمنان ایستادیم که حتی اجازه وارد کردن کوچکترین تجهیزات دفاعی و نظامی و حتی سیم خاردار را به ما نمی‌دادند.

وی اظهار کرد: خون شهدایی همچون شهیدان باهنر و شهید بهشتی و سایر شهدا درخت انقلاب را تنومند کرده و امروز نظام جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند در همه زمینه‌ها در جهان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به انتخاب مرز باشماق به عنوان مرز ترددی زائرین اربعین و میزبانی این استان از زائرین گریزی زد و گفت: کردستان برای دومین سال میزبان قدمگاه زائرین اباعبدالله الحسین است که برکات بی‌شماری به همراه دارد.

وی افزود: اربعین و موکب‌دارانی که فعالیت می‌کنند در این استان دولتی نیستند و بنده به عنوان مسئول اداری مالی استان اعلام می‌کنم که هیچ دستگاهی تا امروز از بودجه دولتی برای موکب استفاده نکرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در پایان اذعان کرد: همه امکانات رفاهی و پذیرایی از زائران اربعین خودجوش از سوی مردم است.

به گفته وی، مردم استان کردستان جدای از موضوع تقدیم شهدا، در کار‌هایی عام‌المنفعه و خیرخواهانه ییشتاز هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار