مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

برای 5 هزار و 492 طرح از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 تسهیلات پرداخت شده است

زنجان-مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه برای 5 هزار و 492 طرح از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 تسهیلات پرداخت شده است گفت: تسهیلات تبصره 16 برای ایجاد شغل جدید و پایدار در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

برای 5 هزار و 492 طرح از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 تسهیلات پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،  محمد رضا نادری با بیان اینکه برای ۵ هزار و ۴۹۲ طرح از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تسهیلات پرداخت شده است اظهار داشت: ۱۴ بانک و موسسه اعتباری پرداخت تسهیلات را بر عهده داشتند که ۷ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: سهم استان زنجان از محل تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال گذشته، با توجه به میزان اعتبار تخصیص یافته به میزان ۱۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ۷۴ درصد آن تحقق یافته است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: درصد تحقق پرداخت اعتبارات ابلاغی به بانک‌های عامل از محل بند ب تبصره ۱۶ در استان زنجان ۵۳ درصد است.

وی با بیان اینکه ۸ کارگزار در استان زنجان مسئول معرفی طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها بودند گفت: بسیج و سپاه -بنیاد برکت، بنیاد علوی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، نیروی انتظامی و ارتش کارگزار‌هایی هستند که به بانک‌های عامل طرح معرفی می‌کنند.

نادری اضافه کرد: تسهیلات تبصره ۱۶ برای ایجاد شغل جدید و پایدار در جامعه است و مستلزم نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای طرح‌ها می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار