مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در شهرستان ایجرود برگزار شد

زنجان - مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح محلات و پایگا‌های بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایجرود در 4 رشته برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۵۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح محلات و پایگا‌های بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایجرود  در 4 رشته حفظ،ترتیل ،قرائت و صحیح خوانی برگزار شد‌.

 جهانگیری،فرمانده حوزه مقاومت خواهران سپاه ناحیه ایجرود در گفتگو با خبرنگاربسیج زنجان اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت بسیج ویژه خواهران با حضور کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ در سطح محلات و پایگاهای بسیج این حوزه، در حسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سطح حوزه و پایگاه های بسیج با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن برگزار شده است،گفت: شرکت کنندگان در گروه سنی زیر7 سال و بالای 7 سال و بزرگ سالان به صورت فردی به رقابت پرداختند.

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مرحله و مسابقات به منظور ارتقا آموزش قرآن شرکت کنند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه ایجرود خاطر نشان کرد:در روزهایی که استکبار جهانی و شیاطین به محضر نورانی قرآن جسارت می‌کنند، آشنایی نسل های دهه هشتادی و نودی با مفاهیم و حفظ قرآن کریم از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار