افتتاحیه طرح شهید عجمیان در مهریز

مراسم افتتاحیه طرح جهادی شهید عجمیان با حضور امام جمعه مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۵۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، با حضور امام جمعه مهریز، طرح شهید عجمیان با هدف مرمت، بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار در مهریز افتتاح شد.

امام جمعه مهریز در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ارتقای کیفیت مدارس عادی دولتی و تضمین دسترسی به خدمات آموزش و پرورش باکیفیت برای همه به‌ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم اجرای طرح شهید والامقام روح‌الله عجمیان در مدارس از اقدامات بسیار خوب است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: فرصت خدمت برای همه ما مغتنم است و باید با هم افزایی و همکاری مشکلات مدارس به خصوص مدارس عادی و کم برخوردار را حل کرده و دشمنان را نسبت به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با شکست روبرو کنیم.
وی ادامه داد: این اقدامات جهادی شما بسیار ارزشمند است و شما می‌توانید با استفاده از همین ظرفیت، موجب انتشار روحیه ایمان و امید در تمامی سطوح جامعه بشوید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز بسیجیان در دانش و علم باید بروز بوده و حرف اول را بزنند همانگونه که در اینچنین اقدامات جهادی در صف اول هستند.

سرهنگ علی فاتحی افزود: طرح شهید روح الله عجمیان باید با جدیت در شهرستان پیگیری شود و همه می‌توانیم با ظرفیت ایمان و امید، بانی چنین تحول عظیمی در شهرستان بشویم.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از قرارگاه جهادی نصیب برابر آموزشی در این شهرستان گفت: با بسیج تمام نیرو‌های جهادی برای بهسازی و شاداب سازی مدارس اقدام می‌کنیم.

سیدضیاء طباطبایی افزود: طرح جهادی شهید روح الله عجمیان در سرتاسر شهرستان و با همت سپاه ناحیه مهریز و گروه‌های جهادی برگزار می‌شود و قرار است موجب زیباسازی، مرمت و تامین تجهیزات ۲۰ مدرسه در سطح شهرستان بشود.

در پایان این مراسم از روند اجرای این طرح در مدارس بازدید شد.

گفتنی است، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار