بیانیه قرارگاه رسانه و فضای مجازی شهرستان پاکدشت به مناسبت هفته دولت

قرارگاه رسانه و فضای مجازی شهرستان پاکدشت با انتشار بیانیه ای‌، بر رعایت اصول و قواعد اخلاقی ، حرفه ای و عدالت در گفتار و قلم به عنوان سه شاخصه مهم برای فعالان رسانه خاطرنشان کرد؛ رعایت آنها بر اعتبار ما می افزاید و سرمایه اجتماعی مارا روز افزون خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

در این بیانیه آمده است؛

باعرض سلام و ادب و احترام خدمت اصحاب محترم رسانه و فعالان فضای مجازی و مسئولین خدوم در تمامی بخش های اجرایی شهرستان پاکدشت و گرامیداشت هفته دولت  یاد و خاطره شهداء به خصوص شهید رجایی و باهنر و آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مسئولین محترم شهرستان پاکدشت

از آنجایی که مطالبه گری صحیح و به هنگام از شاخصه ها و ظرفیت های مهم نظام مقدس اسلامی است و سازو کاری گران سنگ در راستای تحقق آرمان های نظام به شمار می رود ، و اصحاب رسانه نیز به عنوان طلایه داران این مهم می بایست از این ظرفیت به نفع ارزشها و دفاع از حقوق عامه مردم نجیب و محترم کمال استفاده را ببرند ، می طلبد چه در سطح مطالبه گر و چه در سطح پاسخگو حفظ کرامت طرفین مراعات شده تا بتوان در محیطی سالم و بدون حب و بغض و افراطی گری در طرح مسائل و در نظر گرفتن اصول و مبانی علم مطالبه گری این مهم محقق شود.

 اصحاب محترم رسانه امید آفرینی را در سطح جامعه با بیان حقایق و گزارش خدمات خوب رشد دهند و افکار عمومی را به سمتی هدایت نمایند که مردم به واقع تلاش ها و زحمات خدمت گزاران در عرصه های مختلف را به درستی  لمس کنند و چنانچه این امر از مسیر خود منحرف شود موجی از نا امیدی جامعه را فرا خواهد گرفت و سوء گیری های شناختی منفی باعث خواهد شد مردم  دچار یاس و ناامیدی کاذب شوند!

گرامیان ‌، رعایت اصول و قواعد اخلاقی ، حرفه ای و  عدالت در گفتار و قلم سه شاخصه مهم برای فعالان رسانه به شمار می رود که رعایت آنها اعتبار ما را می افزاید و  سرمایه اجتماعی مارا روز افزون خواهد کرد پس برای تحقق آن بکوشیم .

مسئولین محترم و تلاشگر نیز سعه صدر خود را در پاسخگویی به شبهات و مطالبات این قشر ساعی بالا برده و در راستای تنویر افکار عمومی با اصحاب رسانه همراهی نمایند و چنانچه موردی خارج از دایره واقعیت بیان شد به شکل منطقی پاسخگوی آن باشند .

 هر دو طرف بدانیم نه نشر اکاذیب و شایعات و تخریب از روی بی اطلاعی و نا آگاهی درست است نه شکایت و طرح دعوای برعلیه اصحاب رسانه !

چرا که نتیجه این قصه هیچ ارتباطی با تحقق حقوق عامه مردم نداشته و فرسنگ ها فاصله دارد...

و سخن پایانی کلام نورانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی):

مطالبه‌گری شما به‌گونه‌ای باشد که هم در بیان صورتِ مسائل و هم در مقام ارائه راه‌حل‌ها، با دشمن مغرض، مخرج مشترک پیدا نکنید.

 

               ومن الله التوفیق

قرارگاه رسانه و فضای مجازی شهرستان پاکدشت

ارسال نظرات
آخرین اخبار