خبرهای داغ:
فیض اللهی خبر داد

افتتاح ۸۱ پروژه با ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بهار

همدان- فرماندار شهرستان بهار گفت: همزمان به مناسبت هفته دولت ۸۱ پروژه با ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بهار افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۲۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مجتبی فيض اللهی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت عنوان کرد: هفته دولت، زمان مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت است و مدیران با حضور در بین مردم می‌توانند به بیان اقدامات و اطلاع رسانی بپردازند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت ۸۱ پروژه با ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۵۶ نفر در شهرستان بهار به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۲۹ پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

فرماندار بهار ادامه داد: این پروژه های در حوزه های مختلفی مانند ؛ راهداری حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، صنعت و معدن ، مسکن، کمیته امداد و... در روستا ها و بخش های شهرستان بهار افتتاح می‌شود.

وی همچنین برگزاری میز خدمت و دیدار رؤسای ادارات با امام جمعه شهرستان بهار و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌های اجرایی در هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار