خبرهای داغ:
دامغان_ نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی «دهمین جشنواره ملی پسته ایران_دامغان» با حضور دبیر جشنواره و مسئولان شهرستان در سالن شهرداری دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۴۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی «دهمین جشنواره ملی پسته ایران_دامغان» بر بهره‌برداری از ظرفیت مرکز تحقیقات کشاورزی و ایستگاه تحقیقات پسته شهرستان دامغان تأکید کرد.

علیزاده برمی گفت: در بخش آموزشی جشنواره برگزاری کارگاه‌های ترویجی و تخصصی پسته با عناوین نوسازی باغات، روش‌های نوین آبیاری و افزایش بهره‌وری باغات پسته قابل اهمیت می باشد.

در ادامه رضا زارع زاده دبیر دهمین جشنواره ملی پسته گزارشی از عملکرد دبیرخانه و کمیته‌های جشنواره را بیان و خاطر نشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی و غذایی، صنایع کشاورزی، گل و گیاه و نهال پسته با بیش از ١٠٠ غرفه در ایام جشنواره برپا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان با اشاره به اینکه یازده کمیته تخصصی گوناگون در دبیرخانه تشکیل شده است، گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات، دعوت از خبرنگاران فعال و مطرح کشوری از برنامه‌های کمیته اطلاع رسانی جشنواره می باشد.

دبیر دهمین جشنواره ملی پسته گفت: دعوت از سفیران کشورهای خارجی مرتبط با جشنواره ، وزیران و معاونان رئیس جمهور، هیئت های تجاری و اقتصادی کشورهای خارجی در دستور کار جشنواره قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا زارع زاده رئیس شورای اسلامی شهر دامغان سابقه عضویت در تمامی دوره‌های شورای شهر دامغان و دبیری ٩ جشنواره ملی پسته ایران_دامغان را در کارنامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار