عملکرد دستگاه‌های اداری در منطقه سوهای اردبیل رصد می‌شود

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز اردبیل با اشاره به مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر احتمال اقدامات غیرقانونی در منطقه سوهای اردبیل گفت: عملکرد دستگاههای اداری در این رابطه رصد می‌شود و مردم نگران نباشند.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۰۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

عملکرد دستگاه‌های اداری در منطقه سوهای اردبیل رصد می‌شود

جلال آفاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از اردبیل  تصریح کرد: حسب بررسی‌های به عمل آمده، موضوع اجرای پارک طبیعی در منطقه جنگلی سوها بحث برانگیز شده است که در صورت تصویب، سرمایه گذار واجد شرایط با اخذ مجوز از نهادهای ذیربط و با اعمال بررسی‌های فنی لازم اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری مدنظر دولت در منطقه سوها، فقط در زمینه پارک طبیعی جنگلی و برابر با ضوابط و مقررات است و تمام اقدامات دستگاه‌های اداری توسط دادستانی رصد می‌شود و مردم شریف و دوستداران محیط زیست نگران نباشند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: مردم اطمینان داشته باشند هر اقدامی برای صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و منابع طبیعی، اراضی ملی و جنگل‌ها لازم باشد، توسط مدعی العموم انجام خواهد گرفت.

منطقه گردشگری سوها از اراضی طبیعی و جنگلی اردبیل است که با داشتن طبیعت سرسبز و دریاچه حیرت‌انگیز یکی از منزلگاه‌های طبیعت‌گردان محسوب می‌شود و به تازگی احتمال واگذاری بخشی از آن برای احداث ساختمان و پارک جنگلی، در فضای مجازی منتشر و از سوی کاربران مورد انتقاد قرار گرفته است.

ارسال نظرات