بخشدار بخش مرکزی مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۰ طرح فرهنگی، صنعتی و عمرانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در مناطق روستایی این شهرستان آماده افتتاح است.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۲۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، " مسعود خلیلی " یکشنبه شب در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها در پنج دهستان بخش مرکزی، مردم از نعمت آن‌ها استفاده می‌کنند.

خلیلی افزود: مخزن ذخیره آب فضای سبز روستای گردکوه به حجم۱۲ هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان یکی از این طرح هاست، بهسازی میدان شهید سلیمانی و قلعه خورمیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از دیگر طرح افتتاحی است.

وی ادامه داد: در سطح روستا‌های شهرستان عملیات زیرسازی معابر روستایی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان و آسفالت معابر روستایی ۷۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر سیزده میلیارد تومان و اجرای سنگ جدول به طول ۷ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

خلیلی همچنین به تجهیز برخی دهیاری‌ها به ماشین آلات اشاره کرد و بیان داشت: در طی سال گذشته خرید ماشین آلات سنگین در دهیاری‌ها به مبلغ سی میلیارد تومان که ۲۲ میلیارد تومان آن تسهیلات و مابقی آورده دهیاری‌ها است انجام شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات با حضور مردم و مسئولان به خصوص برپایی میزخدمت در محل‌های اقامه نمازجمعه از دیگر برنامه‌های محوری هفته دولت در مناطق روستایی مهریز است.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات مناطق روستایی موضوع کم آبی است که در این خصوص توسط بخشداری و با همکاری ادارات مرتبط موضوع پیگیری شده است.

بخشدار مرکزی مهریز یکی از مسائل مهم در مناطق روستایی و ییلاقات شهرستان را موضوع تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ذکر کرد که در این خصوص نظارت می‌شود.

خلیلی به اهمیت انعکاس مسائل مختلف مردم در مناطق روستایی توسط خبرنگاران به صورت دقیق اشاره کرد و از تعامل خبرنگاران با بخشداری تشکر کرد.

افتتاح ۳۰ طرح روستایی در هفته دولت در مهریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار