خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم در سطح حوزه های مقاومت بسیج خرمشهر

به همت حوزه مقاومت بسیج یک شهری کربلا سپاه خرمشهرو پایگاه مقاومت بسیج النبی"ص" مسجد سلمان فارسی سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با حضور متسابقین در سطح حوزه‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۵۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در سطح حوزه های مقاومت بسیج ناحیه خرمشهر یکی پس از دیگری در حال برگزاری است.

 

حاج آقای حیدری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خرمشهربه خبرنگار ما می گوید؛ روش برگزاری مسابقات در حوزه ها معمولا بدین صورت است که در ابتدای برنامه محفل انس با قرآن با قرائت قرآن توسط اساتید برجسته شهرستان آغاز می شود.

 ایشان در ادامه گفت ؛ در محفلی که مجموعه پایگاههای حوزه یک کربلا ناحیه خرمشهر در مسجد سلمان فارسی برگزار شد، استاد حسن ثوامری به اجرای قرائت قرآن پرداختند سپس متسابقین با حضور داوران استاد کیفی و استاد امیری فرد به رقابت یکدیگر پرداختند.

 مسئول تعلیم و تربیت ناحیه گفت ؛ در خلال برنامه از حاضرین در مجلس سوالاتی پرسیده شد و کارت هدایایی به نفراتی که پاسخ صحیح داده بودند اهداء گردید.

 

 شیخ محمود حیدری گفت؛ پایان مجلس نیز کلیه حاضرین با بالابردن قرآن بالای دست خود از جریانات الحادی و مزدوران صهیونیستی که در برخی کشورهای اروپایی اقدام به توهین به کتاب مقدس مسلمین نموده بودند اعلام انزجار نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار