خبرهای داغ:

پیوستن بسیجیان باغملک به پویش «جان فدای قرآنیم»با برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در باغملک

درپی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم ، بسیجیان حوزه عماریاسر علاء محفلی نورانی ومعنوی همراه با قرائت یک جزء از قرآن کریم توسط قاری فرهیخته استاد مهدویان برگزارکردند.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۹۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از باغملک؛ سروان پاسدار محمد علیخانی فرمانده حوزه بسیج عمار یاسر اعلا در گفتگو با این خبرگزاری گفت:خداوند بزرگ در قرآن کریم می فرماید، یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ کافران میخواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت 

 

 در این محفل که به میزبانی حوزه برگزار گردید علیخانی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به همه بسیجیان ، خاطر نشان کردند که درمقابل هتاکی و گستاخی دولت سوئد آمریکایی و دیگر ملحدین نباید سکوت کرد و به انس با کلام وحی تاکید بیشتری کردند.

 

در ادامه این برنامه استاد مهدویان شروع به قرائت قرآن کردند وبا صوت دلنشین و زیبای خود به این محفل نور و روشنایی زیبایی بخشیدند.

 

درپایان نیز همه بسیجیان و حضار ضمن محکومیت و برائت از همه دشمنان اسلام و قرآن با سردادن شعارهایی بر علیه هتاکان به این کتاب برنامه رو به پایان رساندند

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در باغملک

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار