عاملان بدبینی مردم نباید وارد مجلس شوند

بیله‌سوار - امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: افرادی که خوی استکباری دارند و عامل بدبینی مردم به خدمات نظام می شوند، نباید وارد مجلس شوند.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۱۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

عاملان بدبینی مردم نباید وارد مجلس شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: یکی از برکات تقوا نظارت و خیرخواهی برای هم دیگر در قالب امر به معروف و نهی از منکر است و خداوند متعال برای تنظیم رفتارهای منفی و ترویج رفتارهای مثبت و پسندیده این فریضه را برای مسلمین عالم واجب کرده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز و تسلیت شهادت دو نفر از هموطنان در این حادثه تروریستی خاطرنشان کرد: این حرکت بزدلانه دشمن نشان از هدف قرار دادن آرامش و امنیت کشور است.

امام جمعه بیله سوار ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه اشاره کرد و افزود: بیانات معظم له مثل همیشه بسیار حکیمانه و تحسین برانگیز به عنوان شناسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و ویژگی‌های منحصر به فردی برای سپاه در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از سوی ایشان در این دیدار به عنوان نقشه راه مطرح شد.

عزیزی وضعیت کلی کشور در عرصه‌های مختلف را مطلوب دانست و تاکید کرد: مسئولان و مدیران دولتی در بخش‌های مختلف کشور باید طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، شبانه روزی و جهادی کار کنند و در این راه، خستگی و ناکارآمدی بر آنان غلبه نکنند.

امام جمعه بیله سوار عزل معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وزیر کشور را یادآور شد و بیان کرد: این عمل خطای راهبردی وزیر کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

عزیزی افزود: شورای نگهبان به عنوان نهاد صیانتی از انقلاب و نظام باید به جد در این قضیه ورود پیدا کند و پس از بررسی جوانب امر، با نمایندگانی که خوی استکباری دارند و در این قضیه دخیل بودند، در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات پیش رو حتماً مد نظر قرار دهد و نگذارد عده‌ای وارد مجلس شورای اسلامی شوند که باعث بدبینی مردم نسبت به نظام و کشور می‌شود و آنان را حتماً رد صلاحیت کنند.

وی با بیان برخی محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت آذربایجان در قبال شهروندان خود و برخی هم وطنان کشورمان در ورود و خروج به کشور آذربایجان، خطاب به دولت باکو گفت: دولت آقای الهام علی اف باید سریعاً برخی محدودیت‌ها برای ورود معلمان اعزام به خارج به کشور آذربایجان و صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی کشور خودشان که قریب به دو هزار نفر در قالب ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را اقدام کند و ما هم با آغوش باز در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکب‌های مستقر در پایانه‌های مرزی هستیم.

امام جمعه بیله سوار در پایان ۳۰ مرداد روز جهانی مساجد را گرامی داشته و از متولیان امر خواست؛ در راستای جذاب سازی و شاداب سازی مساجد برای حضور حداکثری نوجوانان و نسل جدید در مسجد اقدام اساسی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار