خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

تویسرکان بیشترین شهدای روحانی را در استان همدان دارد

همدان- امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان بیشترین شهدای روحانی را در استان همدان دارد، گفت: انقلاب ما از حوزه علمیه و به واسطه طلبه‌ها آغاز شد که نشان از نگاه دینی به موضوع است.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۳۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه برگزاری یادواره شهدای روحانی استان همدان و در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، روحانیون حوزه علمیه و روحانیون شاغل در سپاه ناحیه تویسرکان با حضور در گلزار شهدا این شهر، مزار مطهر شهدای روحانی  شهر تویسرکان را غبارروبی و عطرافشانی کرده و با اهداء شاخه گل یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در این مراسم با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس میدان‌داری کرد، گفت: تقدیم بالغ بر۲۴ شهید روحانی در دفاع مقدس از شهرستان تویسرکان نشان از ایثارگری و زندگی این قشر دارد.

وی با بیان اینکه حتی در دفاع از حرم و در رکاب شهید سلیمانی عزیز هم روحانی شهید داریم، اظهار کرد: این راه همچنان ادامه دارد.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: ارزش طلبگی ما به این است که هرگاه این راه مقدس نیاز به اهدای خون و جان داشته باشد، بگوییم ما هستیم؛ چراکه ما خود را برای لحظات دشوار آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در تحمل سختی‌ها همیشه در صفحه اول ایستاده است، ادامه داد: جنگ تا روزی که شرک و کفر زمین باقی نماند، ادامه خواهد داشت.

حسینی مجد با بیان اینکه تویسرکان بیشترین شهدای روحانی را در استان همدان دارد، تاکید کرد: انقلاب ما از حوزه علمیه و به واسطه طلبه‌ها آغاز شد که نشان از نگاه دینی به موضوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات