فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

دیدار و سرکشی از ۲ هزار ۳۵۷ آزاده سرافراز مازندران در قالب رزمایش میثاق با یاوران ولایت ۳

ساری- فرمانده سپاه کربلا از دیدار و سرکشی ۲ هزار ۳۵۷ آزاده سرافراز سراسر استان در قالب این رزمایش خبر داد و گفت: در این رزمایش حدود ۴۵۰ گروه در استان برای دیدار با آزادگان با محوریت سپاه کربلا سازماندهی شدند.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۳۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

خبر

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه در رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت ۳ که به  به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، به صورت همزمان در سراسر استان مازندران برگزار شد، از دیدار و سرکشی  دو هزار ۳۵۷ آزاده سرافراز سراسر استان در قالب این رزمایش خبر داد و گفت: این رزمایش برای اولین بار در سطح کشور به ابتکار و همت سپاه کربلا و با مشارکت استانداری، فراجا و بنیاد شهید استان در راستای تکریم و قدردانی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان برنامه ریزی و در ایام مختلف سال در دست اجراست.

 فرمانده سپاه کربلا افزود: در این رزمایش حدود ۴۵۰ گروه در استان سازماندهی شدند که شامل ادارات، نهادها، ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی، ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری، فرمانداری، بخشداری‌ها با محوریت سپاه کربلا می‌شود.

خبر
سردار مسلمی با بیان اینکه  این کار به عنوان کار جمعی برای اولین بار در سطح کشور انجام شد، ادامه داد: از همکاری دستگاه‌های مختلف برای برپایی رزمایش عظیم و بزرگ در استان تقدیر می‌کنیم.

به گفته سردار مسلمی این رزمایش در تمام شهرستان‌های استان مازندران انجام و به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه تیم‌ها به منازل آزادگان اعزام خواهند شد.

خبر
فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزیزان در حوزه اشتغال، مسکن، درمان و ...   در کنار تکریم ازادگان و خانواده‌های والامقام این قشر، مهمترین اهداف این رزمایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار