بخشدار گتاب در گفتگو با بسیج خبر داد:

ویزیت رایگان ۵۰۰ نفر از روستائیان بخش گتاب توسط گروه‌های جهادی

ساری-بخشدار گتاب از حضور گروه جهادی مرحوم سید باقر شهرستانی از تهران در این منطقه خبر داد و گفت: این گروه درمانی در طی سه روز بیش از ۵۰۰ نفر از روستائیان را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۷۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

ویزیت رایگان ۵۰۰ نفر از روسائیان بخش گتاب با حضور گروه‌های جهادی

خبرگزاری بسیج، صادق کیان‌نژاد امیری در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل گفت:  گروه جهادی مرحوم سید باقر شهرستانی از تهران که در حوزه‌های درمانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت می‌کند برای دومین بار اردوی درمانی متشکل از پزشکان عمومی و تخصصی در بخش دندان‌پزشکی را سه روز متوالی در بخش گتاب شهرستان بابل برگزار و در طی این سه روز بیش از ۵۰۰ نفر از روستائیان را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

بخشدار گتاب با اشاره به اینکه اینکه با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده برای نخستین بار حضور این گروه جهادی با هدف درمان رایگان نیازمندان انجام شد، افزود: این نخستین مرحله از حضور این گروه جهادی بوده که برای مرحله بعد نیز حضور می‌یابند.

 کیان‌نژاد امیری تصریح کرد: حضور این گروه جهادی گامی مثبت در درمان بیمارانی است که قدرت مالی برای حضور در مراکز درمانی نداشتند.

بخشدار گتاب خاطرنشان کرد:این گروه جهادی بعد از ارائه خدمات درمانی در روستای "دونه سر" قصد دارند در حوزه عمرانی و آبرسانی به روستا‌هایی که نیازمند اصلاح شبکه آبرسانی هستند خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار