تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مهریز

در نشستی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی مهریز و همچنین خبرنگاران صدای و سیمای یزد در باغ مهرنگار مهریز تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۶۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در نشستی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان مهریز و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز در باغ مهرنگار مهریز برگزار شد از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی مهریز و همچنین خبرنگاران صدای و سیمای یزد در شهرستان تجلیل شد.
در ابتدای این نشست سرهنگ علی فاتحی ابرقوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار شهرستان، روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت.
وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه خبرنگاران در حل مشکلات و معضلات جامعه گفت: خبرنگاری شغل فرهنگی و فرهنگ ساز است و خبرنگاران نماینده بخش وسیعی از جامعه هستند. خبرنگاران باید از یکسو مشکلات جامعه و از سوی دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط مسئولین را اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام مهدی کفاش خورمیزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مهریز همچنین با اشاره به کمی‌ها و کاستی‌های موجود در راه فعالیت اصحاب رسانه از ایشان خواست که همچنان در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب و رهبری و سرافرازی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

در ادامه خبرنگاران شهرستان از مشکلات راه فعالیت خود سخن گفته و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با ارتقاء حوزه خبر در شهرستان مطرح نمودند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان و خبرنگاران افتخاری بسیج با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار