خبرهای داغ:
سردار ظفری:

کنگره ملی شهدا تحول اساسی در نوع نگاه جامعه به ارزش‌ها ایجاد می‌کند

همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان یک تغییر و تحول اساسی در نوع نگاه جامعه به ارزش‌ها ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۴۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه برگزاری نمایش «فصل شیدایی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه وقتی اسم شهید می‌آید خود به خود جریان‌سازی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان یک تغییر و تحول اساسی در نوع نگاه جامعه به ارزش‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» تبلور کنگره است، گفت: در حوزه گفتمان‌سازی، اصلی به نام نمادسازی داریم که هر گوشه، قطعه، کتابی در نمایشگاه گویای ترکیبی از آن نمادسازی است و اگر نماد و نشان نباشد نمی‌توان به نسل آینده مفاهیم را انتقال داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه برای توجیه نسل آینده نیاز به نمادسازی است، ابراز کرد: این نمادها گوشه‌ای از آدرس‌دهی به آیندگان است و برپایی چنین نمایش و نمایشگاه‌هایی شور و هیجانی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام شده در شهر و روستاها برای حضور در نمایش اقدام کرده‌اند، افزود: باید از این فرصت استفاده کنیم تا این الگو به عنوان تجسمی از دفاع مقدس در اذهان عمومی ماندگار بماند.

سردار ظفری با بیان اینکه تنوع موضوعات غرفه‌های نمایشگاه جانبی «فصل شیدایی» یک ویژگی بزرگ است، خاطرنشان کرد: مخاطب‌شناسی غرفه‌های ایجاد شده در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» یکی از ویژگی‌های نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه، نمایشگاه اثرگذاری است چراکه نیازهای نسل جوان را به خوبی دیده است.

کنگره ملی شهدا تحول اساسی در نوع نگاه جامعه به ارزش‌ها ایجاد می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار