خبرهای داغ:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی: تحکیم خانواده و تبیین ارزش‌های اسلامی برای خانواده، از وظایف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری

کد خبر: ۹۵۳۲۹۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
 
ناصری تأکید کرد: تحکیم خانواده و تبیین ارزش‌های اسلامی برای خانواده، از وظایف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج- خراسان جنوبی، ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در آیین تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار کرد: از نظر اسلام، خانواده رکن اصلی و هسته مرکزی جامعه و تأثیرگذارترین نهاد در جامعه است.

معاون استاندار با اشاره به نقش تربیتی خانواده، گفت: خانواده اولین محیطی است که فرزند و کودک تأثیر می‌گیرد و به همین دلیل هم به نهال میوه و آهن خام تشبیه شده است.

وی ادامه داد: دشمن از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی با هجمه نظامی، فتنه، توطئه و ترور همواره تلاش کرده تا این انقلاب و ملت آن را زمین‌گیر کند که به لطف الهی و همت مردم عزیز و رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب شکست خوردند و هر روز نسبت به گذشته قوی‌تر شدیم.

ناصری به هجمه فرهنگی دشمن با هدف آسیب زدن به خانواده و تخریب ایمان و امید مردم اشاره کرد و افزود: دشمن با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه همواره وانمود می‌کند که خانواده در تربیت و ارزش‌های اسلامی در جامعه تأثیری ندارد و متأسفانه در این زمینه تا حدودی هم موفق شده است.

معاون استاندار بر لزوم توجه به نفوذ و هجمه‌های دشمن برای انحراف نسل جوان تأکید کرد و گفت: دشمن با اغتشاشات سال گذشته و از طریق فضای مجازی بر روی افکار جوانان تأثیر گذاشت و متأسفانه برخی از آنان را دچار سردرگمی کرد.

وی، تحکیم خانواده و تبیین ارزش‌های اسلامی برای خانواده و تأثیر گذاری تربیت فرزندان سالم در جامعه را یکی از وظایف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دانست و افزود: جوامعی که اکنون در دنیا موفق هستند خود را مدیون تربیت صحیح والدینی می‌دانند که همت گماشته اند و جوامعی هم که غرق در فساد شدند به این نتیجه رسیده اند که والدین توجهی به تربیت فرزندان نداشتند.

ناصری به جایگاه والای خانواده در اسلام اشاره کرد و ادامه داد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری باید آسیب‌ شناسی چالش‌ های حوزه بانوان و برگزاری دوره‌‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف را پیگیری کند.

 در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات فرشته اسدزاده مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی معرفی شد. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار