فرمانده سپاه استان البرز:

دشمن سال ها برای جنگ ترکیبی سرمایه‌گذاری کرده است

فرمانده سپاه استان البرز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن سال ها برای جنگ ترکیبی و اغتشاشات سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده بود و فکر می‌کرد می‌تواند نظام را ساقط کند اما شکست خورد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۹۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم تکریم ومعارفه جانشین فرمانده سپاه استان البرز گفت: افتخار پوشیدن لباس پاسداری افتخاری است که خداوند به ما عنایت فرموده است و فرمانده معظم کل قوا فرموده اند : من از فرزندان خود در سپاه صددرصد راضی هستم و این فرموده‌ی ایشان فقط در مورد سپاه به کار برده شده است.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: سربازان و پاسداران سپاه برای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن می‌کوشند و در این چهل و اندی سال پس از انقلاب، در هر کجای بلاد مسلمین مشکلی به وقوع پیوسته سپاه وارد عرصه شده و سپاه وارد هیچ صحنه‌ای نمی‌شود مگر آن که از آن صحنه پیروز خارج شود.

وی تصریح کرد: دشمن سالها برای جنگ ترکیبی و اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بود و فکر می‌کرد می‌تواند نظام را ساقط کند، اما شکست خورد، دشمنیِ دشمنان هیچ‌گاه محو نمی‌شود و پاسداران وظیفه دارند در برابر این دشمنی، آگاهانه مقابله کنند.

سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا ضمن تشکر از زحمات ۳۳ ساله سرهنگ پاسدار شادمان جانشین سابق فرمانده سپاه البرز در کسوت پاسداری، اظهار داشت: سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی از فرماندهان موفق سپاه با سابقه درخشان به جانشینی سپاه استان البرز معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار