مسئولان پاسخگوی مطالبات قانونی خبرنگاران باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: پاسخگویی مسئولان به مطالبات و انتقادات برحق و دلسوزانه خبرنگاران بسیار امیدآفرین و اعتمادبخش است و باید سرلوحه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۵۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، عابدی در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه افزود: خیلی از گره‌های ذهنی اقشار مختلف مردم با تلاش و اقدام به موقع و مناسب خبرنگاران و پاسخگویی مدیران باز می‌شود.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با صبر و شکیبایی پاسخگوی مطالبات قانونی، انتقادات دلسوزانه و سازنده خبرنگاران رسانه‌های گروهی در استان یزد، باشند.

عابدی همچنین به نقش و جایگاه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها اشاره و بیان کرد: پذیرش سوالات و انتقادات و پاسخگویی به خبرنگاران جزو وظایف مهم مدیران اجرایی است.

عابدی تاکید کرد که هیچ خبرنگاری برای انتقاد دلسوزانه در جامعه مشکلی نباید داشته باشد و همه باید مطالبات خود را دقیق و عالمانه مطرح کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی و همچنین بروزرسانی مطالب توسط خبرنگاران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارسال نظرات