خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

خبرنگاران نقدهای سازنده داشته باشند

همدان-امام جمعه نهاوند با بیان اینکه خبرنگاران نقدهای سازنده داشته باشند و هر خبری را با سند و مدرک بیان کنند، گفت: باید تلاش کنید اخبار را مستند، واقعی و به دور از غرض ورزی و با تحقیق منتشر کنید.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۶۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مهمترین ابزار کار دشمنان رسانه است که می‌توانند از طریق این ابزار واقعیات را وارونه جلوه دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نهاوند با وجود اینکه مظلومیت، اثرگذار هستند، گفت: اهمیت کار خبرنگاری و پیام رسانی از زمان‌های گذشته بوده است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اخباری که از صهیونیست‌ها و ماهواره‌ها به گوش ما می‌رسد فاسد است، تصریح کرد: هر خبری که می‌شنویم باید در مورد آن تحقیق کرد و از صحت و سُقم خبر مطلع شویم.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهید برای رضای خدا کار کنید باید سختی‌های کارتان را هم تحمل کنید و اگر قرار است در حوزه حق کار کنید باید با مشکلات مسیر مقابله کنید.

مغیثی گفت: انسان گاهی در مسیر تبلیغات، ندانسته در مسیر خلاف قرار می‌گیرد اما باید طوری برخورد کند که از برداشت و حرکاتش دشمن سوءاستفاده نکند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقدهای سازنده داشته باشند و هر خبری را با سند و مدرک بیان کنند، افزود: باید تلاش کنید اخبار را مستند، واقعی و به دور از غرض ورزی و با تحقیق منتشر کنید و قلم خود را زیر چتر ارباب زر و زور نبرید.

امام جمعه نهاوند خطاب به خبرنگاران گفت: طوری عمل کنید که رسانه شما زیر سوال نرود و حقی ضایع نشود، برای خوش آمد یا منافع کسی کار نکنید، برای خدا قلم بزنید تا بزرگ شوید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی گفت: خبرنگاران باید به مباحث انتخابات و امیدآفرینی ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات