خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

تصویب قانون جامع نظام رسانه‌ای باعث همگرایی فعالیت‌های این حوزه می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: تصویب قانون جامع نظام رسانه‌ای کشور که چندین سال است تدوین شده باعث انجام اقدامات لازم در راستای همگرایی فعالیت‌های رسانه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

علیرضا چرخابی با اشاره به برخی کمبود‌های قانون مطبوعات فعلی درخصوص فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: برخی کاستی‌های فعلی قانون مطبوعات درخصوص ورود علاقه‌مندان به حوزه خطیر خبر و اطلاع‌رسانی باعث شده تا سازوکار مشخصی در این حوزه نداشته باشیم لذا شاهد چندگانگی و ناهماهنگی در این عرصه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت و رتبه رسانه‌های شهرستان دزفول در ارزیابی سامانه جامع رسانه‌های کشور خواستار تلاش جدی فعالان حوزه رسانه و انجام کار تخصصی مبتنی بر اخلاق و منشور حرفه‌ای کار رسانه‌ای شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اضافه کرد: این اقدامات موجب ارتقای کیفی اخبار و گزارش‌های تولیدی و حرکت در مسیر صحیح اطلاع‌رسانی فعالان این حوزه خطیر می‌شود.

چرخابی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان دزفول گفت: در راستای ایجاد وحدت رویه و هم‌گرایی و کیفی سازی برنامه تجلیل وحسب مصوبه شورای فرهنگ عمومی دزفول، این آیین در قالب یک برنامه منسجم و با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در دزفول برگزار می‌شود.

چرخابی بیان کرد: آیین تجلیل از خبرنگاران بدلیل برگزاری مراسم روز خبرنگار در مرکز استان در روز ۱۷ مرداد و حضور برخی از خبرنگاران شهرستان دزفول در این مراسم روز چهارشنبه ۱۸ مرداد دردزفول برگزار و در این مراسم از یکسال زحمات خبرنگاران بخش‌های مختلف رسانه‌های شهرستان دزفول تجلیل به عمل می‌آید.

وی از امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و سایر دستگاه‌ها و ادارات شهرستان که در برگزاری و حمایت از برنامه مراسم روز خبرنگار نقش دارند، قدردانی و تشکر کرد.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست اعضای گروه تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار