پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) بمناسبت روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه و خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در پیامی‌‌ ضمن تسلیت ایام ماه محرم، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۸۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار جعفر فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ضمن تسلیت ایام ماه محرم، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت. متن کامل پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) بمناسبت روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی وخبر

بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، هم دوش با سایر نهاد‌های مسئول به خصوص در پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده اند.

امنیت عمومی از اساسی‌ترین نیاز‌های انسانی به شمار می‌رود که حفظ و گسترش آن بر عهده خبرنگاری است و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله‌ای ذهنی و درونی می‌باشد که برآیند عمل کلیه نهاد‌های اجتماعی است که در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و به خصوص خبرنگاران در انعکاس رویداد‌ها بسیار برجسته و بی بدیل است.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، از تلاش‌ها و خدمات شایسته شما در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم تقدیر و تشکر می کنم.

عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار