خبرهای داغ:

برپایی موکب فرهنگیان استان سمنان در نجف اشرف

شاهرود_ نشست هماهنگی نمایندگان مدیران دوره ابتدایی در راستای برپایی موکب اربعینی آموزش و پرورش استان سمنان با حضور معاون آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود و دبیر اجرایی موکب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۰۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

برپایی موکب فرهنگیان استان سمنان در نجف اشرفبه گزارش خبرگزاری بسیج، سمانه خالقی معاون آموزش ابتدایی شهرستان با تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا، تبیین ابعاد مختلف این قیام را از جمله رسالت‌های آموزش و پرورش دانست. وی در ادامه با جمع‌بندی ایده‌ها و نظرات مدیران حاضر در جلسه، آمادگی مجموعه را برای تهیه هدایای فرهنگی ویژه زائران کودک و نوجوان حاضر در پیاده روی عظیم اربعین به ارزش بیش از سی میلیون تومان اعلام داشت.
او افزود: از فراخوان عمومی با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای انتشار گسترده این نذر فرهنگی استفاده خواهد شد و انشالله فرهنگیان شهرستان شاهرود پیشرو و پرچمدار این اقدام ارزشمند خواهند بود.
احمد رحیمی دبیر اجرایی موکب اربعینی آموزش و پرورش استان سمنان نیز با تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رویکرد اصلی فعالیت‌های این موکب را تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی با نگاه بین‌المللی ذکر کرد و از میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و همراهی با طرح و برنامه‌های تحولی قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار