به همت بسیج سازندگی سپاه فتح :

70 واحد مسکونی محرومین در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از عملیات اجرایی 70 واحد منزل مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۲۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج: سروان پاسدار سامان رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیریت فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار خدمات عمرانی ارائه می دهد که یکی از این حوزه ها ، ساخت ابنیه و مصلای نماز جمعه در شهرستانهای مختلف استان است.
وی با بیان اینکه در مجموع 70 واحد مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجراست، ادامه داد: این حوزه در زمینه تعمیر منازل نیازمندان بسیجی و جانبازان غیور 8 سال دفاع مقدس نیز فعالیت داشته که از جمله می توان به 30 مورد تعمیر معسرین با همکاری گروههای جهادی و تعمیر یک باب واحد مسکونی جانبازان 70 درصد دفاع مقدس اشاره کرد.
سروان رستمی ادامه داد: همچنین این مدیریت در حال انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با سازمان نوساری مدارس استان جهت احداث 5 یادمان شهدا از محل اعتبارات نفت مصوب سفر اول ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی احداث ابنیه های مورد نیاز جهت تکمیل دهکده اقتصاد مقاومتی و عملیات آبرسانی به روستاهای کم برخوردار استان در طرح آبخیز تا جالیز را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد.
این مدیر جهادی درباره خدمات مدیریت فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح استان در زمینه احداث مصلاهای نماز جمعه نیز گفت: سازمان بسیج سازندگی استان در سال 1391 عملیات اجرایی 10 باب مصلای نماز جمعه را در شهرستان های مختلف استان با متراژ 16007 متر مربع آغاز نموده است.
وی ادامه داد : عملیات احداث مصلای نماز جمعه شهرهای مارگون، چیتاب، پاتاوه، باشت، لیکک، چرام، لنده، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک آغاز که تا کنون 7 مصلی به بهره برداری رسیده است.
سروان رستمی گفت: عملیات اجرایی مصلای شهرهای باشت، لنده، چرام ، قلعه رئیسی ، دیشموک، پاتاوه و مارگون پایان یافته و هم اکنون آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این مصلاها در حال اقامه است.
وی ابراز امیدواری کرد که مصلاهای چیتاب، لیکک و سوق در صورت تامین اعتبار تا سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار