فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مسابقات فوتسال یگان‌های رزمی کشور در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال یگان‌های رزم قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات نیمه دوم مرداد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۴۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
مسابقات فوتسال یگان‌های رزمی کشور در اردبیل برگزار می‌شود
سردار سيد علی تدین فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس استان اردبیل در گفتگو با بسیج، از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال یگان‌های رزم قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات نیمه دوم مرداد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور و به همت تيپ ۳۷ استان برگزار می گردد، گفت: این مسابقات با عنوان جام سرداران در ۴ سالن ورزشی شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.  

سردار تدین گفت: سالن‌های ورزشی شهید آسمانی، دانشگاه محقق اردبیلی، سالن ورزشی فجر سپاه استان و سالن دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میزبانی این مسابقات را پذیرا هستند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در راستای گرامیداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد، گفت: در این مسابقات ۲۷ تیم از سراسر کشور و یک تیم از استان اردبیل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین ورزشی استانی و کشوری و مسئولین نهادهای دولتی صبح روز شنبه ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار